You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

PERI – це сімейна компанія, яка чітко усвідомлює свою ідентичність

Компанія PERI робить будівництво більш ефективним, швидшим і безпечнішим. Надання найкращого сервісу нашим клієнтам - це те, що мотивує нас кожного дня. Ми – сучасна сімейна компанія з особливою корпоративною культурою, лідер на ринку систем опалубки та будівельних риштувань.

Ми пишаємося тим, що ми лідер. Наша унікальна культура є запорукою нашого комерційного успіху.

Цей успіх став можливий, завдяки багатьом людям, що досягли видатних результатів. Компанія PERI працює на основі взаємної довіри та поваги до кожної людини.

PERI прагне до прибуткового зростання в усьому світі. Нашою метою є комерційний успіх. В основі наших загальних ідей та взаємовідносин лежать фундаментальні цінності, на яких Артур і Крістл Шверер побудували свій бізнес з моменту заснування компанії в 1969 році.

Протягом багатьох років це стало ідентичністю компанії. Члени сім'ї Шверер, консультативна рада та керівництво компанії, прагнуть поділитися цим досвідом з вами.

Успіх ніколи не є тим, що можна досягти відразу; день за днем, це потрібно здобувати заново. Наші цінності, наші фактори успіху та наша чітка стратегія є основою розвитку та керівним принципом для написання історії успіху PERI.

До чого ми прагнемо: Наша візія
Ми прагнемо бути лідером в галузі опалубки та риштувань по всьому світу.

Що ми відстоюємо: Наша місія
Ми робимо будівництво більш ефективним, швидшим і безпечнішим.
Надання найкращого сервісу нашим клієнтам є тим, що рухає нами кожен день.

Те, в що ми віримо: Наші цінності

Успіх PERI базується на сильних цінностях. Саме підприємливість Артура Шверера та його співробітників допомогла отримати перші важко виграні контракти. Завдяки надійності команда PERI змогла виправдати довіру наших перших клієнтів, що допомогло нам виграти нові контракти. Неупередженість багатьох співробітників допомагає нам навчатися один у одного і зростати на міжнародному рівні. І ентузіазм, що змушує нас прагнути знайти краще рішення, до останньої хвилини проекту.

Ці цінності також визначають нашу майбутню діяльність. Для нас це є поєднанням обов'язку і чогось близького до нашого серця. Кожен працівник сприяє успіху компанії PERI, живучи цими бізнес-цінностями кожен день, керуючись прикладом інших і передаючи їх новим колегам.

Чотири терміни більш детально описують кожну з наших чотирьох цінностей. Вони вказують на те, що ми маємо на увазі, і в відповідній комбінації описують наш підхід у повсякденній взаємодії в PERI.

Підприємливість

Доведення справ до кінця
Сміливість
Орієнтованість на успіх
Сумлінність

Неупередженість

Уважність
Допитливість
Повага
Гнучкість

Надійність

Моральність
Старанність
Автентичність
Справедливість

Ентузіазм

Амбіційність
Зацікавленість
Креативність
Втілення ідей в життя

Що нами рухає: Наші фактори успіху

Наші фактори успіху – ось що робить нас сильними в умовах жорсткої конкуренції у всьому світі. Нам потрібно вдосконалювати їх кожен день. Клієнт залишається в центрі нашої уваги – включаючи тих клієнтів, яких ми ще не виграли. Ми хочемо бути лідером інновацій в інтересах наших клієнтів.

Ми – сімейна компанія, що робить нас сильними, оскільки ми маємо незалежність, яка дозволяє нам приймати довгострокові рішення та підтримувати наш відмінний дух PERI. Ми потребуємо прибуткового зростання та фінансової стабільності, щоб мати можливість робити довгострокові інвестиції в наше майбутнє. Це означає, що ми повинні працювати економічно та ефективно разом.

Довіра, що надана нашими клієнтами, означає, зобов’язує нас завжди забезпечувати найвищу якість. Це стосується як наших продуктів, так і наших робочих процесів. Наш командний дух є ключовим фактором для забезпечення цього - і сьогодні, і завтра.

Клієнтоорієнтованість

Компетентність у вирішенні питань
Зосередженість на клієнті
Міжнародний досвід
Присутність в регіонах

Сімейна компанія

Орієнтація на довготривалу співпрацю
Фінансова стабільність
Незалежність
Відкритість

Інноваційна міць

Розуміння потреб клієнта
Професійна компетентність
Успішні продукти
Визначення трендів

Найвища якість

Видатні співробітники
Командний дух
Ефективні процеси
Відмінні продукти