You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Житловий Комплекс Signature

Інформація по проекту

Місцезнаходження : Київ, Україна

  • 3 будинки, що поєднані між собою спільною стилобатною частиною;
  • 11 та 25 поверхів із висотою стелі 3.2 метри;
  • Підземний паркінг;
  • Внутрішній атріум, який завершується вертолітним майданчиком на відмітці +91.850 метрів.

Вимоги

  • Підбір опалубки для вертикальних конструкцій, що забезпечує бетон з  поверхнею підвищеної якості;
  • Заборона передачі будь-якого навантжаення на залиті раніше плити при бетонуванні балконних плит;
  • Підбір опалубки для ручного монтажу;
  •  Розробка рішення для опалубки вертолітної площадки над атріумом;
  • Швидке зведення конструкцій з дотриманням високих вимог техніки безпеки.

Клієнт

ТОВ "Вінг Девелопмент", м. Київ

Рішення PERI

  • Основний об’єм вертикальних елементів було зведено системою якісною німецькою опалубкою TRIO, що забезпечує високий рівень поверхні бетону та має багато переваг при монтажі.
  • Система VARIO дозволила виконати колони всіх перерізів та висоти, а також дала змогу отримати бетон з поверхнею підвищенної якості. Якщо при виконанні робіт не було можливості використання крану, застосовувалася сучасна опалубка DUO, що виготовлена з полімерного матеріалу та має не велику вагу.
  • Одностороннє бетонування стін та пілонів виконувалося завдяки системі SBL, яка передає навантаження від щитів опалубки на анкерування в плиту основи.
  • Плити перекриття виконувалися системою MULTIFLEX, що задовольняло вимогам до якості бетонної поверхні і безпеки виконання робіт. Якщо висота перекриття або вимоги проектування не дозволяли використання цієї системи, застосовувалися риштування ROSETT. 
  • Безпечне знаходження та робота з опалубкою всередині ліфтових шахтах забезпечувалося завдяки платформам BR.
  • Монолітна плита вертолітної площадки частково знаходилась над атріумом розміром 10х7.  Щоб перекрити частину атріуму і забезпечити жорстку основу в цій зоні, застосовувалися платформи з використанням рельс RCS.